La La Land het die 74ste Golden Globes-toekennings behoorlik oorgeneem. Die fliek het met al sewe toekennings weggestap waarvoor dit genomineer was:
'); googletag.cmd.push(function() { googletag.display('dfp-300x250-1'); }); document.write(''); }• Beste draaiboek
• Beste oorspronklike liedjie
• Beste oorspronklike klankbaan
• Beste regisseur
• Beste akteur in ’n musiekblyspel/komedie
• Beste aktrise in ’n musiekblyspel/komedie
• Beste rolprent vir musiekblyspel/komedie
Lank, skraal, groen oë wat halfmas hang en regdeur jou kyk, ’n skewe glimlag … Daarby het Ryan Gosling ’n stoute sin vir humor en hy maak hier en daar effense sarkastiese aanmerkings wanneer hy vrae beantwoord. Sedert hy pa geword het vir Esmeralda (2) en Amanda (9 maande) is sy tong minder skerp, en is hy meer humoristies – voorheen was ’n mens nooit seker wat hy eintlik bedoel nie. Maar een ding is seker: hy het talent. Geen genre is vir hom te moeilik nie. Hy spring sonder ooglopende inspanning van romantiese rolle tot aksie, drama en komedie. In sy jongste fliek, La La Land, kry hy weer ’n kans om sy sang- en danstalent ten toon te stel wat hy as kind in The Micky Mouse Club saam met Justin Timberlake en Britney Spears ontwikkel het.
'); googletag.cmd.push(function() { googletag.display('dfp-300x250-2'); }); document.write(''); }La La Land is ’n bekoorlike musiekfliek wat jou met nostalgie laat dink aan Gene Kelly se musiekblyspele soos Singin’ in the Rain. Die toneelspel van Ryan en Emma Stone, sy medespeler, is uitstekend.
Ons het met hom gesels die oggend ná die suksesvolle première van die rolprent by Toronto se internasionale rolprentfees.
'); googletag.cmd.push(function() { googletag.display('dfp-300x250-3'); }); document.write(''); }
Dit was ’n goeie aand. Ek het Kanada verlaat en Los Angeles toe getrek om flieks te maak. Dit het goed gevoel om huis toe te kom met iets wat amper soos ’n geskenk voel. Dit was lekker om dit saam met my mense te geniet.
Dit was eintlik pret. Dit was harde werk, maar lekker om in Los Angeles te skiet en saam met vriende aan iets te werk wat so ambisieus was. Die span het goed saamgewerk. Dit was van begin tot einde ’n wonderlike ervaring.
Ja, nogal. Ons het op stel heelwat stories vertel oor eerste oudisies wat skeefgeloop het. In een toneel doen Emma ’n oudisie vir ’n baie emosionele oomblik terwyl die regisseur ongeërg ’n telefoonoproep beantwoord. Dit het regtig met my gebeur en die regisseur, Damien Chazelle, het die voorval in die fliek ingewerk. Die teleurstellings wat jy as akteur ervaar, is persoonlik. Dis nie asof dit ander mense beïnvloed nie, maar jy ervaar dit intens.
Nee, ek dink ek was tot dusver baie gelukkig. Die karakter verskil baie van my omdat hy oorywerig is. Hy is ’n puris. Hy voel dis sy verantwoordelikheid om jazz te red en plaas ’n klomp druk op homself, iets wat ek nie doen nie.
Ek wou nie hê mense moes siek word vir my gesig nie (lag). Ons tweede baba is onlangs gebore en ek wou eers tyd saam met my gesin deurbring. Ons het nou twee dogtertjies en dinge is chaoties, maar ook wonderlik.
Dis altyd eers die draaiboek wat my aantrek, dan of die storie vir my interessant is en ook of ek my emosioneel met die karakter kan vereenselwig. Dié fliek voldoen aan al drie vereistes. Hoewel dit ’n musiekfliek is, gaan dit eintlik oor twee mense en hul verhouding. Omdat die storie so sterk is, hoef jy nie van musiekblyspele te hou om dit te geniet nie.
Toe Damien vir my sê dat hy aan ’n musiekprent werk, het ek gesê ek sou graag die musiek wou hoor. Hy het die temalied vir my gestuur en ek het gedink dis pragtig. Ek sou nie omgee om drie maande te oefen om die lied te leer speel nie. Ek het dit al meer kere gespeel as wat ek kan tel, en ek is steeds nie moeg daarvoor nie. Selfs by die première het die temalied my net so geroer as toe ek dit die eerste keer gehoor het. Die gehalte van die musiek is ’n belangrike deel van die fliek, en dit sou baie vervelig wees om so lank aan iets te oefen as die musiek nie so sterk was nie.
Ja.
Dis heerlik om flieks te kan maak, hoewel al die aandag nie altyd lekker is nie. Maar die kollig help ’n mens om produktief te bly.
Nee, ek het nog nooit voor ’n sonsondergang gedans nie (lag), maar dit beteken nie ek sal dit nooit doen nie. Ek was nog altyd mal oor musiek. My pa was ’n musikant, my oom ’n Elvis-nabootser en my suster speel in musiekblyspele, so deur osmose het ek ’n liefde daarvoor ontwikkel. Dit was maar altyd deel van my lewe.
Ek onthou ’n dag toe ek as agtjarige by die huis gekom het en my oom sy wit Elvis-katpak sit en bedazzle het. Ek onthou hoe hy “Suspicious Minds” by ’n optrede gesing het terwyl trane oor sy wange rol. Wanneer hy op klein dorpies opgetree het, het dit vir die gehoor gevoel of hulle Elvis in lewende lywe sien. Hy was so toegewyd. Musiek kan ’n groot verskil aan ’n rolprent maak, maar ’n mens moet dit versigtig gebruik sodat dit nie die toneelspel oorskadu nie. Ná byna elke toneel het die produksiespan spontaan begin hande klap, want die musiek neem jou op ’n verbeeldingsreis. Dit was interessant om te sien hoe goeie musiek en ’n sterk draaiboek saam gebruik kan word om ’n storie te vertel.
Ons het Gene se weduwee ontmoet voor ons begin skiet het. Sy het vir ons ’n paar van sy persoonlike besittings gewys, en hy het elke draaiboek waaraan hy gewerk het, in leer laat bind. Ek het deur sy draaiboek van Singin’ in the Rain geblaai en gesien dat hy oral notas gemaak het. Dit was so inspirerend om te dink dat so ’n ikoniese fliek ook met ’n paar los idees begin het, en in iets wonderliks ontwikkel het.
Nee, ek het nie ’n woonstel gehad toe ek Los Angeles toe getrek het nie. Ek het op regisseur Ron Oliver se rusbank geslaap totdat ek op die been gekom het.
Ek bly nou al langer in Los Angeles as wat ek op enige ander plek gebly het en ja, dit voel soos my tuiste. Ek sal altyd Kanadees wees, maar Los Angeles kan skouspelagtig wees, en hoe langer ek hier bly hoe meer sien ek van die plek. Ek is gelukkig om deur my werk nuwe dele van Los Angeles te verken.
Die meeste mense bly in Los Angeles om een of ander droom na te jaag. Hulle weet nie of die drome ooit gaan realiseer nie, maar dit gee ’n baie spesiale energie en optimisme aan die plek.
Ek leer nog hoe om dit te hanteer, maar dis eintlik wonderlik. Hulle is my engele.
Sy is nie net die eerste dowe vrou om as Mej. Suid-Afrika gekroon te word…
Het jy geweet dat meer vroue jaarliks aan hartvatsiektes en beroertes sterf as mans? Gelukkig kan…
Resep: 'Dairy Gives You Go' Bestanddele 1 ½ koppie gladde medium-vet maaskaas – kamer…
Daar is baie maniere en wenke om vetplante te laat gedy. Hier is nege wenke…
As Karlien van Jaarsveld die horlosie kon terugdraai, sou sy dieselfde keuses gemaak het, want…
Resep: 'Dairy Gives You Go' Bestanddele 2 koppies koekmeel ¾ koppie Amasi ¼…
Hierdie webwerf gebruik koekies.