kategorieë: Dynamic Content

L’oreal reëls en voorwaardes

1. Aanbieding – Hierdie kompetisie word deur L’oreal Suid-Afrika (“die organiseerder”) aangebied en is oop vir almal wat in Suid-Afrika woon, behalwe vir direkteure, lede, agente, werknemers; en onmiddellike familielede van enige werknemers van die organiseerder, sy reklame-agentskappe, adviseurs of verskaffers.
2. AANVAARDING – Deur vir die kompetisie in te skryf, stem al die deelnemers en wenners in om aan hierdie reëls te voldoen. Dit sal afgedwing word deur die organiseerder, in sy uitsluitlike diskresie en sy besluit oor enige dispuut sal finaal en bindend wees en kan nie op enige gronde betwis word nie insluitend, die gronde dat die organiseerder versuim het om redelik op te tree; om regverdig te wees; om in ’n goeie geloof of andersins in ooreenstemming met die beginsels van prosedurele billikheid op te tree.
3. HOE OM IN TE SKRYF –
3.1. Die kompetisie begin op 10 Junie 2015 en sluit om twaalfuur die middag op 23 Junie 2015.
3.2. Deelnemers kan enige aantal inskrywings stuur en deelname is gratis.
3.3. Om vir die kompetisie in te skryf, moet alle deelnemers voldoen aan die vereistes van die kompetisie deur besonderhede te verskaf soos volg gevra:
• Volg die instruksies op die Garnier Facebook-blad om in te skryf
• Klik op die skakel op die Garnier Facebook-kompetisie-plasing
• Registreer op die webblad deur jou besonderhede op die inskrywingsvorm in te vul
• ’n Produk sal gestuur word aan die adres verskaf deur die geregistreerde inskrywing vir resensering
• Die deelnemer keer terug na die webwerf – teken aan en laai die beelde, video’s en teks-resensie af
• Die resensies sal gekeur word (deur Popimedia) voordat dit op die tuisblad van die webwerf gelaai word
• Deur jou deelname aan hierdie kompetisie gee jy die organiseerder toestemming om jou bydrae te gebruik vir die digitale advertensie op die L’Oréal Garnier Facebook-bladsy met finale wysigings
• Die finale geredigeerde digitale advertensie sal vertoon word op Facebook en YouTube onder die L’Oréal Garnier-handvatsels
4. Trekking –
4.1. Die top 10 resensies sal op 10 Julie 2015 gekies word volgens die volgende kriteria:
• Die resensies moet getrou wees aan die Garnier-handelsmerk.
• Die Garnier Hydra Match moet getoets word.
5.
5.1. Stemproses begin op 11 Julie 2015 en eindig op 25 Julie 2015:
• Die top 10 resensies sal op die webwerf se tuisblad verskyn
• Gebruikers kan stem deur ’n regmerkie te maak in die blokkie onder die spesifieke resensie wat hulle die meeste interesseer
5.2. Die pryswenners sal gekies word op 25 Julie 2015 op die volgende wyse:
• Die top drie wenners wat die hoogste aantal stemme (regmerkies) ontvang op die webwerf se Inhoudsbestuurstelsel (databasis) word gekies
5.3. Die wenner se bevestiging van die fotosessie en beplanning:
• Die week van 28 Julie – 1 Augustus 2015 word gebruik om te bevestig of die top drie wenners beskikbaar is om te speel in die advertensie op die volgende datums: 4 Augustus – 8 Augustus 2015
5.4. Die prys sal wees soos volg:
• Die top drie wenners sal die hoofrol vertolk in die volgende Garnier Hydra Match digitale advertensie
5.5. Organiseerder behou die reg om ’n wenner te diskwalifiseer as hulle nie reageer binne 3 dae na ’n telefoonoproep en e-pos om hulle van deelname in kennis te stel nie. In so ’n geval sal ’n plaasvervanger lukraak uit die inskrywings gekies word. In sulke omstandighede sal die plaasvervangende wenner deur die organiseerder telefonies en per e-pos gekontak word so gou as redelikerwys uitvoerbaar en sal van hom/haar verwag word om te reageer op die organiseerder in die wyse soos deur die e-pos gestipuleer. Indien die plaasvervangende wenner sou versuim om te reageer op die organiseerder soos vereis, is die bepalings van hierdie klousule van toepassing op die nuwe wenner op dieselfde manier as vir die oorspronklike wenner.
5.6. Pryse is nie oordraagbaar nie en kan nie vir kontant geruil word nie, tensy anders vermeld. Die organiseerder behou die reg om in sy uitsluitlike diskresie ’n prys te vervang met enige ander prys van gelyke waarde as die pryse hierin aangebied.
6. BEOORDELING –
6.1. Die besluit van die organiseerder is finaal en die organiseerder sal geen korrespondensie oor die uitslag voer nie. Die organiseerder aanvaar geen verantwoordelikheid vir inskrywings wat verlore gegaan het, verkeerd gestuur is, onleesbaar is, laat is, beskadig is of verander is nie.
6.2. Inskrywings wat nie voldoen aan hierdie terme en voorwaardes nie, sal gediskwalifiseer word.
6.3. Organiseerder sal nie aanspreeklik wees vir enige ontwrigting van die kompetisie, hetsy weens tegniese probleme of andersins, wat buite die redelike beheer is nie. In die geval van enige ontwrigting van die kompetisie sal die Promotor redelike pogings aanwend om die ontwrigting reg te stel en om weer die kompetisie op ’n regverdige en billike basis vir die Deelnemers te laat voortgaan.
6.4. Deur aan hierdie kompetisie deel te neem, stem jy in om gebonde te wees aan hierdie bepalings en voorwaardes. Enige oortreding van die terme en voorwaardes kan op die organiseerder se absolute diskresie tot die verbeuring van enige prys lei.

'); googletag.cmd.push(function() { googletag.display('dfp-300x250-1'); }); document.write(''); }

7. PERSOONLIKE DATA – Jy sal gevra word om jou volle naam, e-posadres en ander verwante inligting, onder meer te verskaf. Die organiseerder en sy affiliasies sal jou persoonlike data hierby gelys gebruik vir jou deelname aan hierdie kompetisie en verwante aanlyn-aktiwiteite. Jou persoonlike data sal uitsluitlik gebruik word vir die organiseerder en sy affiliasies se bemarkingdoeleindes en deur deel te neem aan die kompetisie gee jy uitdruklik toestemming tot die oordrag, berging en verwerking van die data in Suid-Afrika. Ons hou dit vir die doel waarvoor dit ingesamel is of soos vereis deur die toepaslike voorwaardes en vereistes. Ons sal nie jou persoonlike inligting vir ’n ander doel gebruik sonder om eers jou toestemming te vra nie. Ons kan jou persoonlike inligting met enige organiseerder-filiaal wêreldwyd of met gemagtigde derde partye deel. Ons laat nie derde partye toe om jou persoonlike inligting vir ’n ander doel te gebruik nie.
8. EIENAARSKAP en publisiteit –
8.1. Organiseerder eis nie eienaarskap van jou voorlegging vir die kompetisie nie; maar deur jou inskrywing gee jy aan die organiseerder en sy geaffilieerde maatskappye die volgende wêreldwye, nie-eksklusiewe, ewige, onherroeplike, tantieme-vrye, onvoorwaardelike, en ten volle opbetaalde regte: (1) om te maak, gemaak het, gebruik, kopieer, reproduseer, verander, en afgeleide werke te skep van die bydraes, (2) om in die publiek op te voer of te vertoon, invoer, uitsaai, versend, versprei (direk en indirek deur middel van verskeie vlakke), lisensieer, aanbied om te verkoop en verkoop, verhuur, huur, of afskrifte van die bydraes te leen (en afgeleide werke daarvan), (3) om die voorafgaande regte te sub-lisensieer aan derde partye, insluitend die reg om te sub-lisensieer aan verdere derde partye, en (4) om jou naam of alias publiseer in verband met hierdie kompetisie en jou bydraes.
8.2. Inskrywers verstaan en stem saam dat hul voorlegging aanlyn geplaas mag word en in die openbaar sigbaar sal wees. Deur die verskaffing van ’n voorlegging gee jy aan die organiseerder en sy geaffilieerde maatskappye die reg, behalwe waar deur die wet verbied, om jou naam te gebruik vir kompetisie doeleindes in die bevordering en publisering van die kompetisie, insluitend reg om die wenner(s) van die prys se name in die openbaar te noem. Die organiseerder is egter nie verplig om die wen-inskrywings vir enige doel te gebruik nie.
8.3. Die wenner/s stem hiermee in om die organiseerder toe te laat om die wenner/s (teen geen koste) te vra om geïdentifiseer te word en om ’n foto te neem en te publiseer in die gedrukte media, of om op radio en televisie en televisie te verskyn as hulle die prys(e) aanvaar. Alle inskrywings word die eiendom van die organiseerder.
8.4. Besonderhede van die wenner/s kan ook aangekondig word op die webwerf van die organiseerder en enige ander media wat verkies word. Organiseerder, in alle redelikheid, behou die reg om die tydsberekening van die publikasie van die wenners van die kompetisie te vertraag.
8.5. Deur in te skryf, behou die organiseerder die reg om met jou te kommunikeer op enige gegewe tyd gedurende en na die veldtog en jy kan kies om enige tyd te de-registreer
9. VRYWARING – Alle Deelnemers en wenners vrywaar die organiseerders, die advertensie-agentskappe, adviseurs, verskaffers, en benoemde agente teen enige en alle eise, skade of verlies, insluitend, maar nie beperk tot opsetlike wangedrag of nalatige handeling of versuim wat voort mag spruit uit hul deelname aan hierdie kompetisie.
10. VRYSTELLING VAN AANSPREEKLIKHEID –
10.1. Die organiseerder behou die reg om die kompetisie te eniger tyd te beëindig.
10.2. Organiseerder kan geen verantwoordelikheid aanvaar vir inskrywings wat nie ontvang is nie omdat dit verlore of vertraag is in die pos of weens onderbreking van internet verbindings of miskommunikasies, of ander elektroniese wanfunksies nie, of vir inskrywings wat verlore, laat, beskadig, onleesbaar, of onvolledige is nie . Enige inskrywings wat duplikaat of bedrieglik is sal lei tot die uitsluiting van die deelnemer aan die kompetisie.
Deur deel te neem stel alle deelnemers die organiseerder, sy affiliasies, vennote, filiale, beamptes, direkteure, agente, werknemers en alle entiteite wat verband hou met die ontwikkeling en uitvoering van hierdie kompetisie vry van enige en alle aanspreeklikheid met betrekking tot en in enige manier wat voortspruit uit deelname aan hierdie kompetisie en aanvaarding of gebruik van pryse.
Deelnemer stem ook saam dat die organiseerder, sy affiliasies, vennote, filiale, beamptes, direkteure, agente, werknemers en alle entiteite wat verband hou met die ontwikkeling en uitvoering van hierdie kompetisie nie verantwoordelik is of aanspreeklik gehou word vir enige skade aan die rekenaar van ‘n deelnemer se of ’n derde persoon se rekenaar weens die gevolg van die kompetisie, die voorlegging en / of sy pryse nie.
Organiseerder is nie aanspreeklik vir skade aan ’n gebruiker se rekenaarstelsel (insluitend, sonder beperking, enige bediener mislukking of verlore, vertraagde of beskadigde data of ander wanfunksionering) weens sy direkte of indirekte deelname of die aflaai van inligting in verband met die kompetisie nie. Die organiseerder behou die reg om die kompetisie te verander of kanselleer in geval ’n gedeelte van ’n webwerf wat gebruik word om enige aspek van die kompetisie te administreer tegnies korrup raak.
10.3. Organiseerder aanvaar geen verantwoordelikheid vir enige fout, weglating, onderbreking, uitwissing, afwyking, vertraging in werking of transmissie, kommunikasie lyn mislukking, diefstal of vernietiging of ongemagtigde toegang tot of verandering van inskrywings nie.
Organiseerder is nie verantwoordelik vir enige probleme of tegniese wanfunksionering van enige telefoon netwerk of telefoonlyne, rekenaar aanlyn stelsels, bedieners, verskaffers, rekenaartoerusting, sagteware, mislukking van enige e-pos of toegang tot die organiseerder weens tegniese probleme ontvangs, menslike fout of verkeersopeenhopings op die internet of op enige webwerf, of enige kombinasie daarvan, insluitend enige besering of skade aan deelnemer se rekenaar enige ander persoon se rekenaar weens deelname aan hierdie kompetisie of die aflaai van enige materiaal in hierdie kompetisie nie.
10.4. Die deelnemer stem in dat die organiseerder en sy filiale (insluitend die organiseerder), sowel as die organiseerder se korporasie of filiale se advertensie- en kompetisie agentskappe en al hulle onderskeie amptenare, direkteure, werknemers, verteenwoordigers en agente sal hoegenaamd nie aanspreeklik gehou word deur wenner(s) vir enige beserings, verlies of koste of skade van enige aard wat in die geheel of gedeeltelik, regstreeks of onregstreeks spruit uit die aanvaarding, besit, misbruik of gebruik van ’n prys of dele daarvan wat verkry is uit deelname aan hierdie kompetisie nie.
10.5. Die organiseerder se totale aanspreeklikheid en jou enigste uitweg sal beperk word tot ’n verspreiding van die ekwivalent bedrag van pryse soos uiteengesit hierbo. Deur deel te neem in die kompetisie doen jy afstand van enige en alle regte tot enige eis of aksie wat verband hou met sulke sake in enige forum na een maand na die eerste voorkoms van die aard van die handeling, gebeurtenis, toestand of weglating waarop die eis of aksie gebaseer is.
11. FACEBOOK –
11.1. Hierdie kompetisie is in geen manier georganiseer, onderskryf of geadministreer, of hou verband met Facebook nie. Jy verstaan dat jy jou inligting aan die organiseerder en nie aan Facebook verskaf nie. Die inligting wat jy verskaf, sal gebruik word vir e-pos / SMS kommunikasie vir toekomstige kompetisies.
11.2. Enige vrae, kommentaar of klagtes oor die kompetisie kan gerig word aan die organiseerder en nie aan Facebook nie.
12. Instruksies vorm deel van die voorwaardes en bepalings.
13. Die organiseerder behou die reg om enige van hierdie terme en voorwaardes te eniger tyd te verander sonder enige kennisgewing aan diegene wat deelneem.
Privaatheidsbeleid
15. Privaatheid
15.1. L’Oreal Suid-Afrika (“die organiseerder”) beskou alle inligting wat ingesamel word as vertroulik. Die organiseerder se privaatheidsbeleid beskryf hoe die organiseerder hierdie inligting versamel en gebruik dit in jou interaksie met die organiseerder.
15.2. Inligting word versamel deur spesifieke versoek aan jou, dit gebeur wanneer jy vir die kompetisie inskryf.
16. Die gebruik van inligting wat op die webwerf ingesamel word
16.1. Die organiseerder wil jou help om jou privaatheid op die internet te handhaaf.
16.2. Die organiseerder sal jou inligting in totale vertroue hanteer en sal jou inligting net deel met ons vennote, beleggers, alliansievennote en agente en sal dit nie verkoop, deel of huur aan enige ander derde partye nie.
16.3. Die inligting wat die organiseerder versamel by jou kan gebruik word vir ’n verskeidenheid van redes, soos die vestiging van die algemene demografie, statistieke of mark inligting of om ’n breë profiel van besoekers op te stel wat met die organiseerder betrokke raak.
17. Kompetisie e-pos
17.1. Jy sal outomaties bygevoeg word by die poslys van die organiseerder en die organiseerder sal jou in kennis stel van nuwe dienste of spesiale aanbiedinge, wat van belang kan wees.
17.2. Van tyd tot tyd sal die organiseerder inligting aan jou e-pos oor die organiseerder of ons vennote, en as jy nie hierdie e-pos wil ontvang nie, kan jy kies om van die e-poslys gehaal te word deur die instruksie op die epos te volg.
18. Koekies
18.1. Die organiseerder gebruik koekie tegnologie. Koekie tegnologie bestaan uit klein stukkies data wat gestoor word op die hardeskyf van jou rekenaar en wat inligting oor jou bevat, sodat die volgende keer wat jy die webwerf gebruik die koekie die organiseerder herinner wie jy is sodat ons ons doel kan bereik om ’n waardevolle aanlyn-ervaring aan jou te bied.
18.2. Jy kan egter jou Internet blaaier opstel om hierdie koekie tegnologie af te skakel.
19. Wanneer die organiseerder inligting sal openbaar:
19.1. Die organiseerder kan inligting openbaar maak indien nodig om dit te doen deur die wet of as dit nodig is om die veiligheid van die organiseerder se kliënte, of die publiek, of as die organiseerder van mening is dat sodanige optrede nodig is om ons regte of eiendom te verdedig en beskerm of om ons eiendom, die webtuiste of die organiseerder se kliënte te beskerm.
20. Berging van inligting
20.1. Inligting wat deur die organiseerder via die webwerf word gestoor in ’n veilige bedryfstelsel omgewing wat nie aan die publiek beskikbaar is nie.

'); googletag.cmd.push(function() { googletag.display('dfp-300x250-6'); }); document.write(''); } '); googletag.cmd.push(function() { googletag.display('dfp-300x250-2'); }); document.write(''); }
Deel
Gepubliseer deur
Rooi Rose

Onlangse plasings

MSI Vakansieverkope: Maak die Perfekte Geskenk Oop Hierdie Seisoen!

MSI is opgewonde om ons eksklusiewe vakansieverkope aan te kondig, wat van 10 Desember tot…

3 days Gelede

Maak vanjaar jou beste jaar

Die lewe is te kort om al jou eie foute te maak. Leer by ander…

3 days Gelede

Skoonheidsprodukte: foute wat almal maak

Los jy jou potjies se deksels oop of staan jou skoonheidsprodukte in die son? Dan…

3 days Gelede

Maklike gemmerbier – sonder gis

Maak hierdie maklike gemmerbier - dit bevat nie gis nie! Dis die heerlikste afkoel-drankie.

4 days Gelede

Ken jou vonkelwyn

Vonkelwyn is ryk aan geskiedenis Die tradisie om met vonkelwyn iets te vier word histories…

4 days Gelede

5 maniere om jou dag reg te begin

Met hierdie wenke sal jy soggens die spreekwoordelike gousblom eerder as die molshoop wees, al…

4 days Gelede

Hierdie webwerf gebruik koekies.