Dié karspeletjie het oor die jare heen homself in ons vakansiereistogte gevestig. Tog ken vandag se kinders dit nie so goed soos kan kom nie. Herleef jou kinderdae en speel dié speletjie saam met jou kroos.
'); googletag.cmd.push(function() { googletag.display('dfp-300x250-1'); }); document.write(''); }Dit werk so:
'); googletag.cmd.push(function() { googletag.display('dfp-300x250-6'); }); document.write(''); }Die spel begin met ’n gesinslid wat ’n objek (enige objek) stilweg identifiseer. Hy/sy sê dan die bekende rympie vóór hy/sy ’n leidraad tot die objek gee. Die res van die gesinslede moet dan een vir een raai wat dié objek is.
'); googletag.cmd.push(function() { googletag.display('dfp-300x250-2'); }); document.write(''); }
’n Gesinslid begin deur ’n aksie te stel, byvoorbeeld: “Ek gaan na Ouma se huis toe en ek vat…”. Hy/sy voltooi dan die sin met ’n woord wat net ’n ‘a’ begin, soos ‘appel’. Die tweede speler herhaal dan dié sin en voeg dan ’n tweede woord by wat met ’n ‘b’ begin, soos ‘baadjie’. Byvoorbeeld “Ek gaan na Ouma se huis toe en ek vat ’n appel en ’n baadjie…” Indien ’n speler ’n woord vergeet is hy/sy uit die spel uit. Die laaste speler wat al die woorde tot en met ‘y’ kan onthou en opsê, wen!
'); googletag.cmd.push(function() { googletag.display('dfp-300x250-3'); }); document.write(''); }
Die doel van dié speletjie is om karre in verskillende kleure, modelle en make te identifiseer. Ma en Pa kan ’n puntsisteem opstel, byvoorbeeld ’n sedan tel 5 punte, ’n 4×4 tel 10 punte en ’n trok tel 20. So ook tel ’n wit kar 2 punte, maar ’n geel kar tel 25 punte. Elke speler kry dan ’n bepaalde tydsberaming waarbinne hy/sy soveel moontlik karre moet soek. Die speler met die meeste punte wen.
Een speler dink aan ’n persoon, objek of plek waarna elk van die ander spelers beurte neem om te raai waaraan dié speler gedink het. Elke speler kan een vraag vra vóór hulle raai, maar ná 20 vrae mag die eerste speler niks meer leidrade gee nie. Die speler wat reg raai wen die spel. As die 20-vraag beperking oorskry is en geen speler het reg geraai nie is die rondte verby.
Een speler begin met die frase “eendag lank, lank gelede,” waarna hy/sy die storie afskop met ’n interessante sin soos, “eendag lank, lank gelede het pers varke oor ons huis gevlieg”. Elke speler neem dan daarna ’n beurt om ’n sin tot dié storie by te voeg. Wanneer die storie tot ’n einde kom kan elke kind die storie teken.
Bron: Auto Mart
* Lees ook ons artikel oor vakansiewenke vir ouers met jong kinders.
Kan my kat of hond ook Alzheimersiekte kry? Dis wat jy moet weet oor "canine…
Sodra jy dink jy het al die voorskrifte onder die knie, hoor jy daar is…
Het jy geweet jou baba of peuter moet letterlik leer om sintuiglike inligting te filtreer…
Genoeg vir 6 Bestanddele 625 ml (2½ k) tee-en-vrugtesap 30 ml (2 e) gelatienpoeier…
Buiten vir sy uitsonderlike talent as musikant en liedjieskrywer, is Len Muller ook bekend as…
Hierdie webwerf gebruik koekies.