Die handelsmerk het onlangs een van sy eerste wêreldwye konsepwinkels met ‘n nuwe voorkoms by Canal Walk Winkelsentrum in die Moederstad bekend gestel en sal voortgaan om die beste inkopie-ervaring aan klante te bring met die nuwe winkelformaat. Die nuwe winkelvoorkoms plaas die produk op die voorpunt en neem ‘n moderne benadering tot kleinhandelwinkels. Die vars, opgeknapte ruimte laat die skoene toe om al die praatwerk te doen – die ikoniese kleure en gewaagde nuwe ontwerpe word op die voorgrond gestel en maak dit maklik vir kopers om die perfekte paar te kies om by hul unieke styl en persoonlikheid te pas.
“Ons kliënte is ons nommer een prioriteit, en ons sal altyd veranderinge in ons winkels maak om ons kliënte die beste inkopie-ervaring te gee. Ons streef te alle tye na innovasie en ons “Comes As You Are”-handelsmerk-etos.” sê Bemarkingsbestuurder vir Crocs Suid-Afrika, Samantha Wade.
Met ‘n groter fokus op verpersoonliking en die aanmoediging van die uniekheid van sy verbruikers, het Crocs voortgegaan om aanhangers te bereik deur strategiese in-winkel-, beïnvloeders- en digitale bemarkingsbenaderings. Die handelsmerk gaan in die komende maande ‘n selfs groter mark bereik, danksy die winkelopgraderings wat regoor die land beskikbaar sal wees.
Om getrou te bly aan hul oortuigings, sal Crocs voortgaan om nuwerwetse style in die komende somermaande bekend te stel terwyl hulle altyd hul aanhangers in gedagte hou. Bly op hoogte van wat Crocs doen deur in te teken vir die Crocs SA-nuusbrief by www.crocssa.co.za, en volg hulle op Instagram en Facebook.